Tänkte börja med att säga grattis till MAJSAN som äntligen har fyllt 16 år , grattis=D
hoppas du får en bra födelsedag också !
^
*
IDag är det dagen före julafton , det känns i kroppen att det är något specillt som ska hända. När jag var liten , då var allt så himla lätt med ALLT. Då önskade mig alltid typ hela barnens hus kattalogen. NU önskar jag mig typ inget , bara tråkigt som pengar:( . När man var liten så var det så himla spännade så man kunde inte sova dagen före, för man visste att man skulle få träffa tomten och det var en stor sak, nu är det som att maten är viktigaste:$ nej men det är mysigt. Iofs hade det varit mysigare om det hade varit lite mera snö på marken.
Idag klädde jag granen det är klart det är kul, men när man var mindre så var det det roligaste jag visste.

Idag har jag som sagt klätt granen sen har jag badat min hund. Han hade en bad hairday såg man på han, så jag tog han i badkaret . Nu hatar han mig=( ....

Tänkte bara säga att om jag inte skriver nått i mrogn ,så önskar jag er en god jul, ÄT MYCKET MAAT=D

och DU sandra gumman, hoppas vi kan prata nån minut  i morgon. =D

GOD JUL FAN =D
pusss♥

Kommentera

Publiceras ej