Den här dagen har varit som seg, har inte alls gjort nått, eller jo jag var på stan med jacob en snabbis, han kollade på rean.  men Jag orkade verkligen inte, för det var som om alla slogs om storlekar och kläder var man än tittade.
Så när vi stog på carlings kom en kille fram med en kamera och en som antecknade tror det var någon slags tidning, han sa " får jag ta ett kort på er där ni står" då sa jag " nej och klev ur sidan"
men då ställde emil m upp. Det var ganska sjukt......
JAcob fick alltså 12 t-shirts för 300 kr på JJ, det är inte helt illa=)
Som sagt var det ganska jätte mycke folk.
I morgon ska jag försöka få mig till stan ett tag. Måste ju passa på när detär så bllligt, =)
Som sagt så blev det inte nova för mig, kändes som om det inte var någon som skulle dit så det blev att stanna hemma=)

Nu är det bara fem dagar sandra kommer hem=D känns skönt!!!!!!!!


pusspuss♥

Kommentera

Publiceras ej