Idag skulle jag fixa id-kort,  hahah det började ju inte så bra, vräkte ner regn osv... hahah så när vi kom fram till automaten jag skulle ta kort i så var jag verkligen dygn sur, genom blöt vill säga.. men det fick gå ändå, hade som inga andra val, jag var tvungen att fixa ett sånt, för nu har vi boka biljetter till stockholm , jag och matilda far nästa vecka på tisdagen med flyg så vi är framme på kvällen.=D
Sen åker vi hem på lördag eller jag kommer att göra det, jag kommer måsta ta flyget hem själv,och det går klockan nio på morgonen=S. fast Nils ska följa mig osv, men matilda  kommer att stanna kvar, för hon åker till hennes syrra i uppsala för hon ska hjälpa henne att flytta så hon stannar nog till  på måndag=)
Vi ska bo hos mina kusiner dom dagarna vi är där. Dom bor på söder i skanstull om jag inte minns helt fel hette det skanstull=) , men jag hoppas på en lyckad stockholms resa=) ...


Förövrigt for nils hem idag till stockholm efter att ha varit här i 3-4 veckor, eller jag tro nått sånt, =)
Och för att inte tala om vädert, så finns det väl inte så mtk att säga om det, bara att kolla ut själv och ta  egna uppafattningar. Det skulle vekrligen inte skada med typ sol och inga moln och värme, skulle verkligen inte sitta illa.


men sköt om eeeeeeeeer så längeee=)
pyyysheeeyyYY =D


 I will never be afraid again
I will keep on fighting 'till the end                                        

I will keep on fighting till I die

1 kommentarer

jacobe

31 Jul 2007 19:10

snyyyygt, ha så kul i stockholm =)
vädret suger ja :S menmen, efter regnet kommer?solsken ;) ha det bäst. hörs ses pusshej
-älskar dig (L) mest!!

Kommentera

Publiceras ej