Jag och  sandra har såg just finale dastination, den var ruskitgt bra, men den var lite små hemsk ibland. alltså psyikiskt (A)... eller vad man säger, eftersom han ser  vad som kommer att hända och sånna där saker(A)
hahha det var inte lugnt då  jag skulle hem (A)
kände som det var nått som kikade på mig i skogen (A) ....
fast det var det nog inte =)
men den var riktigt bra :) måste se dom andra också, vi såg den första=) jag tro det finns till tre:)
hahahah , idag när jag var i stugan satt jag på en film, "morden i midsummer" alltså det är typ 115 sst avsnitt tro jag det är nån som sa det till mig men minns inte vem(A), jag såg bara i ett avsnittt och där dog det tre st :S och om man säger så här så dör det minns två i varje, så egentligen borde det inte finnas kvar några männsikor snart i den där byn. Dom borde verkligen ta slut när som helst :S

hahaha jajajaja =D
nu blir det för mig att sova, jätte trött=)
sköt om er
pySssshEeeyyyyy=D

Kommentera

Publiceras ej