I veckan har jag haft en häktad vecka, två prov som båda består av IG i think, vi hade iaf prov i matte i onsdags, och idag (torsdag) hade jag handels prov, det sög det med. But the life is stil going.



Nu är det så här:
 

  • lov för mig,göttt=)
  • begravning klockna 10 i morgon.
  • lördan spendera jag med världens bästa Sandra &små packar på dagen.
  • söndag reser jag och mamma till stockholm, till våra 3 meningar.
  • måndagen åker jag&mamma till stan ett tag=)
  • tisdag går planet till London
  • kommer hem ... vet jag faktisk itne, torsdag eller fredag.
  • vara i stockholm tills söndag, åka hem på natten.
  • ingen skola på måndagen efter lovet är för "trött"
  • Skolan börja om exakt som vanligt.

  • roa er mycke nu på erat lov :)
    vises
    TjaAAAAAAAAAA=)

    1 kommentarer

    Anonym

    25 Oct 2007 22:37

    ha det så bäst i london! =) jobbigt att du är borta på lovet, men kul för dig!! =D
    Jag ÄLskar DIG! (L) :* /jacobe

    Kommentera

    Publiceras ej