Nu sitter jag i stockholm och i princip inte gör så mkt, jag sitter här, mamma bäddar som en tok och det gör som andra också , jag finns liks inte .och då orkar jag sóm inte anmäla mig frivillg som "hjälpare", utan jag sitter här lungt´och sansat.
jag är förövrigt väldligt trött så jag hade tänbkt mig en  tidig kväll, men eftersom alla sitter uppe stannar jag kasnke okså uppe ett tag mabybaby =)
jaja.... tisdag blir det london tiill lördag kväll är vi hemma, och sen måndag far jag hem till skellefteå, saknar fan redan en del saker, men nu är jag här så ska man inte klaga allt för mtk, i london vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, för vi ska hitta på nått varje dag, så jag berättar vidare informataion sen :)
Jag hoppas ni har det bra hemma:)
jaja nu har jag som inte så mkt mer att säga.

saknar er alla ni vet vilka ni är :)
sköt om er :D
tjaaaaa=)

1 kommentarer

slu

29 Oct 2007 09:22

miss you babe(L)

Kommentera

Publiceras ej