Tjenare =D.
Nu har jag kommit hem från skolan , dagen avslutades med fys+ boxer sice eller hur det stavas. Sjukt jävla jobbigt, men det var några i min klass som höll lektion, det är faktiskt kul men sjukt jobbigt.
Nu väntar jag bara på mat sen blir det att fara på stan, för det är modevisning och att affärerna är öppet till 9 tiden, sen är det rabatt på olika affärer. Sen har jag ju ett prov som jag måste plugga på , men det får väl bli timmen innan man ska sova, jag menar dataprov hur svårt kan det egentligen vara, har man häng med på lektionerna så ska man ändå kunna det.
ICA ringde mig och sa att jag skulle jobba till helgen, då kan man som inte säga nej , utan nu blir det hård träning i kassan sa hon. Kom igen, när jag tänker på kassan ser jag bara massa frukter och massa olika koder och shit, usch tanken dödar mig.
Nu är det bara onsdagen som väntar, och sen är det några dagars ledighet, känns grymt skönt faktiskt.
Måndag- prov i Små företagande, och matteläxa som ska in till Harriet.
Tisdag- nationella i engelska, och en svenska inlämning
Onsdag- Dataprov och shit.

Nu ska jag upp och äta hörs säkert senare! puss.


image407

2 kommentarer

j

29 Apr 2008 21:33

to me, you were perfect!

din mamma

03 May 2008 11:56

åh desamma

Kommentera

Publiceras ej