Gick åt fanders fyfan vad svårt det var, men det viktiga var väl att man gjorde det bästa man kunde av situationen.
Jag trodde vi skulle ha hörförståelse också men det hade vi inte, bara skrivförståelse eller vad man kan kalla det.
Igår hann jag inte med något extra inlägg, men jag var ju som sagt på träning och sen så hade jag en svenska analys som inte var klar så det var bara att börja skriva. Just nu sitter jag och har datalektion, vi ska ha data prov i morgon, så egenligen borde jag hänga med. Ikväll blir det nog träning på brännan + plugg på dataprovet som väntar i morogn.
Nej men nu ska jag bege mig, men hoppas ni har  en bra dag, och ni som har gjort nationella hoppas det gick bättre än vad det gick för mig.

Vi hörs senare idag, synd att inte solen visar sig så mycket idag, det är mulet typ och små regnar lite, men tur att man inte är gjord av socker i alla fall. KYSS!

Kommentera

Publiceras ej