Om jag skulle beskriva mig själv med ETT ord så är det trött, trött, trött, tröött OCH trött!!
Känner mig nästan halv sjuk?.. men jag har bestämt mig att jag inte ska vara sjuk på Lovet. För nu är det trotts allt bara en dag kvar innan en veckas ledighet.. det är inte illa pinkat=D.

Jag  har inte ens ork att skriva blogg för jag är så trött, så jag skippar långa inlägg.
I morgon har vi snöruggby hoppas det blir kul, vi ska även ha lämna in om vi ska gå handels eller turism, efter många om och men har jag nog bestämt mig för handel.. men då när jag vill kryssa i handel vill jag kryssa i turism och när jag kryssa i tusrim vill jag kryssa i handel. Har i alla fall hört att handel är bredare. Så hoppas det blir bra.

jaja...
ska nog gå och se nån film eller bara ta det lugnt.
Ha en bra kväll.
kyss!



image252

1 kommentarer

Micaela

29 Feb 2008 14:52

tack desamma ida! ;D

Kommentera

Publiceras ej