Idag har vi haft våran företag för en dag... hur gick deT?hahaah det börjar med att jag och amanda sitter och väntar på fanny i 40 min, men vi hade så klart besök av ett fyllo, som sa att amanda lät som ett katt, och han försökte också ragga till sig killar till amanda. För innan jacob for till skolan så kom han förbi oss=). Och då tyckte fyllot att amanda såg ensammen ut.

När fanny väl kom bestämde vi oss för att "vi skiter i det här" för vi kunde inte var utan för ICA. Innan jag for till skolan sa mamma" jag kan köpa av dig det du och matilda har baka" , så då fick vi 200kr av det. Fast jag tro att matildas mamma ska betala halva.
Så vi gick på stan ett tag... Jag hittade ett par skor på din sko, som tur är det att jag har pressentkort där. Jag hittade även ett par byxor. Jag ska nog slå till, men dock måste jag vänta tills i morgon då jag får pengarna.

Nu sitter jag här på skolan vi har ätit, och väntar tills klockan ett då vi ska redovisa vårat arbete för dagen.
Hoppas vi får sluta direkt efter.
jajaj.. måste kila .

Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej