Idag vaknade jag klockan 11 breve mig låg ellabella snarkandes, men det dröjde inte länge innnan hon vaknade;)
vädret är ett ända stort pluss måste jag säga, jag han ut tvärt och fota det fina väderet. Kanske allt för bra, men ja=)
image149Vet dock inte vad det röda snöret är , det förstörde rätt så mycke...
image150



Tänkte dra igenom min går kväll, den var verkligen  jätte mysig, vi for till hemmakväll för att hyra en film, och vi hittade två stycken, (festival och boys and girls ) Festival är en riktigt bra film från 2000 jag tro säkert att dom flesta har sett den, men "boys and girls "var inte allt för bra eftersom jag somnade, eller inte bara jag . Efter vi hade sett festival satt vi på datorn och chillade till klockan var halv två någon gång. Då bestämde vi oss för att gå och sova.
image151 
Vi pratade även massa barndomsminnen tack ellabellaimage155=D






























Ikväll blir det träning =D på brännan känner att efter allt jag har ätit i helgen msåte jag röra på mig, det blir nog bra=)
Jag kasnke bloggar mer sen ikväll, annars ha en bra kväll=D
PUSS!

Kommentera

Publiceras ej