Det var så fullt upp igår , jag hade rent inte tid till att skriva blogg,det ber jag om ursäkt.. Det jag gjorde igår var att jag jobbade till 10 över fyra. Kom hem satte mig vid datorn för att kolla på andra avenyn, jag har börjat kolla om alla avsnitt så nu är jag på 30. För jag såg inte dom alldra första avsnitten så nu ser jag det. På kvällen var man med gullesandra, vi bakade kladdkaka as gott, och fixade till mig blogg , TACK SÅ MYCKET!!! tycker jätte mycke om den.

Och dum som jag är så skulle jag fixa till den själv, eller text stilen så du är det helt fuckaT=S måste be någon som kan det här göra det, jag ska inte ens försöka.
image157


IDAG.... tisdag, vad har jag riktigt gjort jo, jobbat så klart från 8 till fyra, sen kom jag hem satte på datorn och kikade på andra avenyn, det är alltid så att det blir spännande i slutet så man måste fortsätta se den andra delen osvosv...
Jag har riktigt ont i mitt högra öra, vet inte vad det är men mamma tro att det är öroninflamation. KUL!naje juste.
Det blir en tidig kväll för mig, ska hoppa in i duschen och sen sova.
Jag bloggar i morgon och hoppas om lite blogg hjälp med det här om texten eller stilen kanske man ska säga.DEt  ser inte bra ut.




image162gillar bilden helmycke.
GOD NATT PUSS(L)!

Kommentera

Publiceras ej