hej och hååååååå jag har räääättttt ont i benen och fötterna. Skulle inte sitta helt illa med fotbad.....
Idag på ICA fick jag vara i frukten det var fatikst roligare än i bageriet för i bageriet vart man vara hungrig..
Jag fick plasta in saker fast det var inte jag som plastade utan det var en maskin som var speciel men det var kul :$
Sen fick jag skära melon i fin form som sikzak. Vart faktistk imponerande på mig själv att jag kunde nått sånt.

Ikväll hade jag förvänta mig att ellabella skulle komma  men deet vart visst i morgon i stället, så då vart det att jag var med jacob, vi köpte naturgodis och for till jacob och såg BILAR med hans pappa och lillebror, den var faktiskt KUNG, det var en bil som var extra rolig=D, minns inte vad han hette men kan kanske leta fram en bild... JO just det han hette eller ja kallades "bärgarn."image139=D!
image142

ICA tog mig på krafterna i veckan, började 8 och slutade 16:20 för det mesta. En dag började jag som sagt sju, så jag tränkte krypa ner i min säng och se en film och sen sova.
Hoppas ni andra har haft en bra fredag och fredagkväll=D
Sov gott puss hej!

Kommentera

Publiceras ej