Idag är det torsdag och en ny dag dock är det kväll och nästan slut på den här dagen. Idag vaknade jag vid tio tiden av att hundarna gnällde så då var det bara upp och hoppa för jag orkar inte med dom annars det är som tinitus i öronen skit jobbigt. Sen vid tolv tiden så for vi och badade i skatan som det heter, ligger vid östanbeck något sånt. Jag, Lovisa och hennes mamma Lena. Det var AS kallt i vattnet det var så kallt så att fötterna domnade bort, så det blev ettt snabbt dopp och sen sola ett litet tag sen hem. Efter maten cyklade jag till sjukhuset och var med henne två timmar själv sen kom det massa folk, fast orken finns inte hos henne, men hon är stark och kämpar på!


Nu ska jag inte sitta här utan umgås lite, vi hörs väl kanske senare!
sköt om er!
puss(L)

3 kommentarer

stanne

24 Jul 2008 21:57

mogen kommentar på förra inlägget... BLI MOGEN JIM!!

Kapten

25 Jul 2008 00:19

du med

stani

26 Jul 2008 00:37

mogen den som skriver falsk stanne på förra inlägget och "Kapten" på den här,,, :S

Kommentera

Publiceras ej