Idag har det varit en riktigt varm dag! har legat i boviken och softat heladagen (nästan) vi var där vid två tiden. När jag kom hem där ifrån så gick jag och la mig i solstolen nere. Det ska tydligen bli varmt i veckan och jag jobbar så då kanske det är lika bra att man försöker få sig lite färg när solen väl är framme? Det tycker jag då.
Ikväll är det fotboll och den ska jag absolut se, får inte missa! Dock jobbar jag ganska tidigt imorgon. Börjar 8.00 så det blir inte en så sen kväll.

Nu har mina ena bror dragit hem till hans place i Stockholm, men det tar inte länge tills han kommer hit igen. Men det som är bra är att jag får flytta till min säng och inte ligga i en bäddsoffa som jag ALLTID måste när dom är hemma. Känner mig rätt värd, men det är väl klart att det ska kännas bra att komma hem och att ha en bra säng? och jag är mins såååå vad har jag för val? INGA. Jag kan inte ens ge nått förslag för jag vet att det inte kommer att bli som jag vill någon gång=D äsch lika bra.
Nu väntar jag på att pappa ska bli klar med köttet, vi ska äta grillat om ni inte har lista ut det redan.

jajaj... nu ska jag gå, sköt omer=).

nu ska jag gå upp och mysa med världens finaste addi=)

Kommentera

Publiceras ej