Måste börja med att säga, att jag idag har jag haft väldigt dålig uppdatering, pga.. har inte orka skriva nått egentligen.. och det är så bara. Orkar just nu inte förklara varför.
Idag ?... vad har jag gjort, naje faktiskt inte alls så mycket, jobbade på dagen, från 10 till tre, lika svårt som vanligt, heelt sjukt, jag vet att jag fan aldrig kommer att lära mig alla dom här himla koderna. Nästa onsdag slutar vi 10 över två (om inte schemat har ändrat på sig). Och klockan tre ska jag vara på ICA och jobba.. Hard work work.

Ikväll for jag till sandra vid 8 tiden, när jag kom till henne så luktade heeela huset mega gott... mEeeen Tänkte inte så mycket mer på det, och sen när vi kommer in i köket står min absoluta vän på bordet ..KLADDKAKAN jummii=D. Då hade hon alltså baka och ställt fram gottgott. Hon är underbar!!.
For hem vid 10 för att vi måste ju sova, för i morgon bär det av till vittjåkk (eller hur det stavas). Längtar som ett djur, har nämligen inte åkt snowboard så mycket i vinter,  det kommer att bli underbart=D. Det ska tydligen bli sol och lite minus grader, så det blir så här ni vet.. PERFEKT.
 
Fick även gratis sms av pappsen idag, så det är bara att höra av sig vettja=D.
Nej men nu ska jag slå igång OTH och sen sussa.
Så ha det bra !
Vi hörs i morgon kväll , om jag inte lyckas att slinka in ett inlägg i mrogonbitti.
Puss(L).

This is the end.

3 kommentarer

mogetsomfan

28 Mar 2008 00:03

Du är stark Ida.

.........

28 Mar 2008 11:11

=( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(

..........................

28 Mar 2008 11:14

aldrig helt borta =(

Kommentera

Publiceras ej