Hejhej=).

Hann tyvärr inte klämma in nått inlägg i morse, det vart lite hektiskt  osv.
Men den här dagen, det har varit bland det skönaste på länge , solen var mitt på himlen och  gav värme och KNALL blå himmel och PERFEKTA backar. Alltså i det tillfället kunde det verkligen inte bli sämre. Jag mådde som en kung trotts allt, eller jag mådde så bra som jag kunde!. Var ju med världens bästa Sandra!
Nej men som sagt, så bränner det lite smått på kinderna, kan vara så att man har fått lite rosiga kinder av solen. Vi satt även och solade i en "grotta" och  bara njöt av  livet. Men vi blev less där efter två av benvärk och tröttsamhet. Men va fan ?=D.

Lite bilder från dagen.

image329
image331
image332
image333
image334
image335

så himla schööönt, jag vet att ni är lite små avundsjuka :$!!!

Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag fixa lite och dra  mig mot Sandra=).
Ha det bra!
puss(L).







1 kommentarer

..

29 Mar 2008 11:41

sköna bilder haha =)

Kommentera

Publiceras ej