Slutade för ca en halvtimma sen, det har gått bra idag. Rätt så mycket folk, koderna börjar fastna mer och mer nu.
Jag har varit så himla sur på mig själv att jag var tvungen att sitta inne när solen sken hur mycket som helst och det var jätte varmt, folk var klädda i riktiga sommarkläder och även solbrända. Finns väl inte så mycket att göra åt saken hoppas det är sol imorgon så jag kan få sola ett tag. Vi håller på att bygga om vår trägård och vi skalägga platter imorgon osv. Så snart är en till uteplats klar och jag tro att det blir bättre att ligga där än på balkongen för där blåser det inte ens en liten vidpust. Nu väntar jag bara på grillat är hur hungrig som helst, vi ska äta med våra grannar. Sen blir det att vara med Sandra finn&jim. VI får se vad vi hittar på.

Nu ska jag gå ta av mig jobbar kläderna och hoppa i något mer kallare. Får se vad det blir=).
Men nu ska jag i allfall dra mig, men hoppas ni får en bra lördagskväll, jag är grymt glad att jag inte jobbar till nio idag. För då är det som att hela kvällen är körd och man har inte så mycket mer tid att hitta på något. Ja ja vi hörs antingen ikväll/ natt eller i morgon, tror dock i morgon men ja.

Puss(L)


image495
ida&matilda

1 kommentarer

duvert

31 May 2008 18:55

Du var jättefin i brunt hår ida :) färga till brunt senare. Mer vad heter det, solifistikerat? haha

Kommentera

Publiceras ej