Känner att jag inte har skrivit på åratals (nästan). I måndagas var jag, Elin, Matilda, Jennilla, & Sara och badade på edda. De har faktiskt fått det skit fräscht där, dock tråkig att man måste vara 18 för att komma in på relax avdelningen. Jag får vänta ett år innan det är min tur.
Efter vi hade badat så for vi till whaynes och käkade middag och satt där enda tills dom stängde- klockan nio. Sen var det bara hem och sova för dagen där på skulle vi tagga till umeå.
Igår så var vi i umeå. Tog bussen klockan tio på morgonen var framme vid tolv tiden. Sen var det bara att shoppa hela dagen. Vi hade det jätte mysigt. Vi bestämde oss för att fika vid tre tiden men när vi hade beställt allt och satt oss ner sa vi, - vi har fan inte tid att sitta här. Så det blev att trycka i sig allt och sen iväg. Hittade väl lite smått och gott. Vi var hemma från umeå ca 20:00 sen var det bara att fräscha upp sig och bort igen. Jag och Ellan kom hem vid två tiden hur hungriga som helst så då fikade och sen väntade sängen. Vi ställde klockan på 11 för att vi skulle fara på stan ett tag idag. Klev upp vid tolv tiden åt- fixade till oss sen cyklade vi mot stan.
Köpte torrshampoo idag det är något nytt jag måste pröva, har hört att det är bra, men får se hur det slutar. Kan vara bra, kan vara dåligt. Det får vi se om.

Nu ropar mamma att det är mat så jag måste nog kila, ni får ha det så bra. Vi hörs senare!
pusss (L).

Kommentera

Publiceras ej