Gud, igår hade jag riktigt mycket besökare, stanna kvar vettja!
Vad ska jag säga? nu har jag betla igen alla skulder till mamma från alanya och Stockholm lagt undan pengar, och håller på att bestämma hur jag ska färga håret. Verkligen inte ljusare. Har inte gjort något roligt med mitt hår sen åh jag vet inte när? kanske nian... nu är det på tiden att jag bokar tid hos Lena och förklara hur jag vill ha det. täkte väl något såhär


Jag ver inte om det blir riktigt såhär mörkt, men nått sånt här hade jag tänkt mig. Vad tycker ni?

Nu ropar mamma att maten är klar så det är väl bara att pallra sig upp och käka. Ikväll blir det en prommis med min sötavän=).



Åh, jag vill sitta på hakdem bona part hotel och njuta av livet och framförallt leva livet med mina bästa vänner. Till sommaren blir det kos tjejer och flytt till stockholm om det blir som vi tänkt oss.

PUSS

1 kommentarer

majaaLiJobb

31 Aug 2009 22:29

jag hade med mig exakt samma bild till frisören i våras;) köör på=)

Kommentera

Publiceras ej