Saknad är något som är svårt att förstå sig på. Det är jobbig att bära även jobbigt att förklara. Saknad kan även vara bra. Det betyder att den/ det man saknar betydde något speciellt för en själv.
Sitter och kollar igenom gamla bilder. 
Datumet 26-07-2008 är ett datum jag aldrig kommer att glömma. Det är nu saknaden för mig kommer upp. Mormor har varit borta från mig alldeles för länge. Ända sen hon lämnade oss så har jag väntat & väntat på att hon ska komma tillbaka. För varje dag som går så förstår jag att det här är verkligheten jag lever i och inte i en drömm, hon kommer aldrig mer tillbaka.
Jag kommer aldrig att få träffa henne mer och jag kommer inte att få höra hennes röst mer.

Så länge jag lever så kommer hon alltid att finnas i mitt minne.




1 kommentarer

j

10 Feb 2009 22:58

världens finaste låt =)

Kommentera

Publiceras ej