Hej.

Igår var vi ( Jag,Elin, Fanny, Matilda, Jennilla, Isak, Philip & Oskar) hemma hos mig och myste.
Vi såg let´s dance och pratade en hel del. Åt massor med godis chips osvosv. Sara kunde tyvär inte komma, men du var i våra tankar och hoppas det går nästa gång att vi träffas alla tjejer!.

Sitter och lyssnar på bra musik och är små trött somnade lite senare än två igår, sen har jag varit sjuk + skolan på det.
Ikväll ska mamma och pappa på bio så jag måste laga maten själv ikväll. Gjorde jag även igår för då var dom också borta, men det går bra.
Egentligen har jag inte så mycket att säga, ska gå ut med hunden en sväng nu sen kanske börja med maten? jag vet inte.

Hoppas ni hade en bra fredagskväll och att ni får en bra lördagskväll.

Puss & kram.

Bilder fårn igår!



















4 kommentarer

fanny

31 Jan 2009 23:23

läs kommentaren på min blogg ;)

ellan

01 Feb 2009 16:33

jättejobbigt med dubbelhaka, varför drabbas jag alltid :(

Sara

02 Feb 2009 18:39

Ni var i mina tankar också! Vad söta mattan och phille var när dom nästan hade lika dana tröjor. Puss!

Anonym

10 Feb 2009 16:19

haha elin

Kommentera

Publiceras ej