Hej!

Måndagen utan Matilda gick väl sådär. Dagen har faktistk gått riktigt fort vilket jag inte kunde tro. Vi var på stan och gjorde någon uppgift på handelslektionen. Sen var det bara tillbaka på sista lektionen med Karin slutade tio i fyra. Nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem så vi kan fara på stan och köpa några skor till mig. Eller först äta.
Det är något som har gått sönder i mina skor jag har nu så det skär i hälen så jag har massor med skoskav och blod.
Sen har jag en del uppgifter jag ska göra inom handel som ska in och... i svenskan.
Efter jag har gjort dom uppgifterna hade jag tänk att jag skulle ut och springa och göra övningar. Nä nu ska jag gå och hjälpa pappa så det kanske går lite fortare i köket.

Ha det bra! vet inte om jag kommer skriva mer ikväll.

puss & kram




Kommentera

Publiceras ej