en gammal goding!

HALLOJ!!!

Drar till huvudstaden ikväll, kan inte kännas bättre än såhär! FAN SÅ TAGGAD JAG ÄR! Kanske måste börja packa? Planet går vid 20:00 ikväll, så jag må väl lägga ihop det jag ska ha med mig. Föra över pengar från sparkontot in till de "riktiga" kontot. Jag ska inte ha med mig mycket kläder utan köper det jag behöver osvosv. Det kommer bli kung!
HOPPAS ni där hemma kommer ha de minst lika bra i skellHELL. Hoppas jag får träffa min bror också!

Nu måste jag packa lite, bloggen kommer nog vara lite dåligt uppd. Finns nog inte så mycke tid över till datorn. Det var som när elin frågade om hon skulle ha med sig sin bärbara dator 1. vad tänkte hon då? 2. Hon kommer aldrig ha tid med den 3. Om hon ens viker upp den kommer jag stänga igen den. Så hon hon lämnade den hemma :$. LIKA BRA. men som sagt. HA DE SÅ BRA HEMMA!!
ska bli skönt att lämna skellefteå tag!!
pusssssss

Och tjejer, vi ses på torsdag då är det bara att tagga till inför helgen!! ELLER HUR?



<------- Kommer att sakna dig min pulverpumaaa;););)♥

Kommentera

Publiceras ej