Somnade halv fyra inatt, och vaknade av att mamma besökte min lägenhet och kom med blommor. Världens finaste mamma. Jag klev upp ett tag efter hon hade dragit, tömde alla sängkläder damsög heela lägenheten, bytte ut alla tomma ljus till nya,  diskade bort allt som fanns i diskväg, städade toan, plockade ihop allt smutstvätt och sängkläder och drog hem till tenorvägen. Så innan jag somnar ikväll ska jag vara nyyduschad. Har satt igång en tvättmaskin, har även varit och tanka bilen & handlat. SATAN SÅ jävla duktig ja varit idag. Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa. Ska få bli bjuden på middag idag, shysst. Dessutom ska vi käka tsm med grannarna.
Igår festade ganska många i skeå, vilket gjorde att jag fick ganska sjuka telefonsamtal? Amen det är skoj;)hehe.

Ikväll är det beck, så det blir att mysa sig ner i soffan och tända massamassa ljus och kolla på beck- flickan i jordkällaren. Dock har jag sett den tuusen gånger eftersom jaag har den bränd på en skiva, men det är alltid mysigt med söndagsfilmer och söndagar. Besök av mina hoe3s ikväll.

Kommentera

Publiceras ej