Igår så var jag ju som sagt barnvakt, och jag kan säga er att det var ett hårt träningspass. Eftersom han fick för sig att älska att se mig springa upp och ner för trappan. Sen skulle jag springa upp igen och låtsas som jag inte hittade han sen hittade han en boll som jag skulle springa och jaga... Men jag älskar barnskratt så vad gör man inte... Sen fick han för sig att riva upp hela soffan, kalla pappa för ayo,  riva ut alla mina kläder ur garderoben, och halvsomna till tingeling på tv. Efter jag gjort mitt så for jag till Matilda och minglade med ett härligt gäng, vi såg "the last song" andra gången för mig & sen såg vi "den utvalde". Var hemma vid två.
Idag har det varit full fart, hur mycket som helst har hänt. Arbetsintervju på fredag- chek!

hörs♥


2 kommentarer

Petra

28 Sep 2010 00:34

I love you !

Anonym

28 Sep 2010 14:58

var är arbetsintervjun? :)

Kommentera

Publiceras ej