Nu tackar jag för mig och låter sömnen ta över. Imorogon väntar ett jobbigt pass som jag har ångest över. Hoppas och ber till gud att det kommer att gå fort. Sen är jag ledig fredag-söndag! Riktigt skönt. Puss och kram!


hahah den här killen även Jacob som han heter är ju världen klockarenaste unge!! När dom här bilderna togs var han fyra och skulle fylla fem. Då klämde killen ur sig efter att studerat mig länge och säger då
 "idaaa, varför har du så tjocka bröst?".
Nu när vi var ner och bodde hos dom, han är nu 8?. Iallfall satt han i mitt knä och kollade på mig länge och efter ett tag kommer två händer mot mig innan jag han reagera och klämmer. Då säger han
 " OOOJJ, vad stora! när du får stånd står dom rakt ut då?".  KINGEN!!

1 kommentarer

Anonym

28 Jul 2011 12:50

Hahahaha jacce!!!!!!!<3

Kommentera

Publiceras ej