Nu är denna helg över och jag längtar redan till nästa. Jag har haft världens lugnaste helg men ändå upplevt så många sjuka grejer... hahah... ojoj...
Idag var jag på stan med Matilda. Gick in på hair and face så på fredag smäller det!! som jag längtat.

Ikväll har jag haft norsk karaoke för mina vänner, det slutade med att dom höjde ljudet på tv:n och bad mig att hålla käften. Så anatar att jag inte gjorde någon storslagen succé, men gjorde mitt bästa iallfall & det är huvudsaken. Började just sjunga igen och då klämmer Matilda (gunilla i världens bästa hotell ) fransson ur sig, " ida, vill du ha uppmärksamhet eller?" " nae det är klart jag vill Gunilla, bara att ni ska få ett gott skratt" .. Vad gör man inte för sina vänner liksom.


shit, måste sova. HEJS


1 kommentarer

Lenaaaa

29 Mar 2011 22:23

Vad blir de på fredag? :) Färgning? ;)

Kommentera

Publiceras ej