Torsdagen har varit mycket bra. Började med en långsväng med hunden på morgonkvisten, sen satte jag igång en tvättmaskin efter det så ringde fanny och då var det bara på med sminket och he sig på stan, vi satt först på waynes nån timma, prata och prata sen gjorde vi några ärenden. Kändes bra att få den lilla men dyrbara tiden med henne eftersom hon åker ju snart iväg också fast till Australien. Efter stan åkte jag hem och hängde tvätt, torkade tvätt, och tvättade. Kvällen spenderade jag på nygatan 57 med mamma, bästis och hennes mamma, mycket snack om norge vart det & väldigt god mat, mycket mysigt.
Nu ligger en morotskaka i ugenen som jag bakar till jobbet, så imorgon blir det att fara till alla för ett farväl. nu mina vänner ska tvätta och kolla på robinsson. Puss godnatt.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej