ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
Året har varit bra, men även skit!
Bättre än förra året? Ja
Har du träffat några nya vänner? Det har jag gjort.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Mycket jag inte kommer glömma. Studenten, tycker att det har varit ett bra år allmänt.
Har du flyttat under år 2010? Yes, det har jag gjort.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Absolut
Isåfall vilken? Olika
Har du druckit alkohol? YES
Har du kysst en främling? nae


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit 2010? min kärlek under 2010 har varit... världens bästa.
Har du varit kär? Aboslut
Har du sagt jag älskar dig till någon? Det har jag verkligen gjort.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Yesbox
Har du haft sex någon gång under året? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej. 




SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej .
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? jo, eller mina bröder? räknas typ inte.
Har du varit i slagsmål? Nej.



PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Jo det har jag gjort.
Har du skämt ut dig? Säkert nångång när jag jobbat eller så.
Har du ljugit för en vän? Nae ingen stor lögn iallafall.
Har du varit ute en hel natt? Ja.
Har du blivit tagen av polisen? nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.



VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? Nej jag har inte förlora nån vän.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.
Har du ljugit för en bästavän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Inte mer än kompis


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jo jag gick ut skolan, tog studenten, besökte aya napa.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tro inte jag hade nått.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp.

Dog någon som stod dig nära?
nej! tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Sverige, cypern.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
jo . absolut..
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Stockholms resan i sommras, studenten,
Vad var din största framgång 2010?
Vetja väl.

Största misstaget?
Alla gör misstag och jag kan säga att det har jag också gjort.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo jag låg på sjukan i sommras, och sen influensan osv.

Bästa köpet?
Vet fan inte...?

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, hyra, mat, osv.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Glad? , det gjorde mig till världens lyckligaste tjej.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
oj... det är fan många.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aboslut gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag måste säga som sandra sa, om man ska kolla tillbaka på 2010 så skulle jag ha tagit vara på alla fina guldstunder mer!, det är sånt man ångrar nu när det är försent.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat mindre i sommras och spenadera mer tid med dom jag ville vara med. Dock är pengar bra.

Hur tillbringade du julen?
Hemma på tenorvägen med mammas bror och hans barn och min feta familj

Blev du kär i år?
Jag vart super kär.

Favoritprogram på TV? 
PH  

Bästa boken du läste i år?

minns inte vad den heter men den var bra.

Största musikaliska upptäckten?
vetja

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En dator

Något du önskade dig men inte fick?
hm.. JOO, sätta fast löshår på salongen

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hemma med vänner och vaknade upp med magsjuka dagen efter.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns fruktansvärt mycket.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
glad, jobb, lycka, kärlek, värme, ensamhet 

Vad fick dig att må bra?
typ allt.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Channing Tatum.

Vem saknade du?
Allla som är där uppe i himmlen.

De bästa nya människorna du träffade?
vet inte

1 kommentarer

Petraa

02 Jan 2011 17:59

Sista frågan ska du ju garanterat skriva dit mig! =)

Haha, puss

Kommentera

Publiceras ej