Min hals är inte ett dugg bättre snarare värre. samma sak med värmen i läggan. När jag andas kommer det moln av kyla.. (överdrev lite).

Har just duscha och nu ligger jag och kolllar på tv. När jag vaknade hade jag två som hade prata inte röstmeddelanden. Tycker alltid det är lite skoj, ett var av mamma, och varje gång hon har nått och säga i röstbrevlådan så är det nått roligt som hänt eller iallfall nått skoj som hon har på hjärtat. Glatt tryckte jag 147 och rösten säger " Du har två nya meddelanden sen pep det.
"Heej jooonas! vill så hemskt gärna prata med dig, du kan ju höra av dig. Saknar dig. kraaam!". Så kul var det.....

NU ska jag göra nått käk sen ska jag jobba, måste vända lägenheten ut och in och leta min almanacka... lägenheten är ju trottsallat inte så stor!
hörs.


.

1 kommentarer

(?)

30 Nov 2010 14:12

när ska du presentera mig för din lägga då? ; )

Kommentera

Publiceras ej