Nu är det alltså 364 dagar kvar till nästa jul....
Den här dagen har varit bra,, fast det har varit mycke små barn så jag nästan får ont i huvudet, men det funkar i krig.
jag har fått fina pressenter tacktack=D
Den här helgen har varit rikgit bra
började med att jag och jacob hade EEEEEEEEETTTT =1 år tsm. Det var den 22 decmber alltså lördag, vi lagade mat (tacos)och såg en skiiiiiiiit dålig biofilm som hette förtrollad , den var så dålig så att en del lämnade filmen och börja prata med varandra, och en kille FES, han bah :" åhhh den där har jag hållt i en halvtimma," så då satt typ dom flesta och skratta.. Det var på gränsen att det funkade i krig fakitsk =) Men tipsar då om att se då för gudskull inte DEN =D
sen kom då julafton och var rikgit mysig, fast jag hade inte direkt någon julkänsla. Nu när jag kollar ut så ser jag stora snöflingor som bygger på här ute =)
Hoppas ni andra har haft en bra  JUL, speciellt du sandra som har firat i Thailand=)tell me later=D
I morgon bär det av till farmors hus i granbergsträsk, kommer kännas konstigt att vara där men inte höra hennes röst. Det är troligtvis sista gången jag är där också.
Sen i veckan så ska jag nog bara ta det lugnt , sova för det mesta troja=)
Ska nog inte på NOVA=) hört att det är typ skumm (A)?

Är det någon som ska till nova? =)

NU ska jag krypa till kojs..
Ha det bra sköt om er =D
pusss♥

1 kommentarer

Anonym

22 Dec 2008 16:27

två år idag gumman! :D I LOVE YOU (and you know it) <3 känns konstigt men det kom bli bra :)

Kommentera

Publiceras ej