Hej!

skolan idag var helt okej. Rolig idrott som bestod snörugby och spökboll i en halv meters hög snö. Men kul var det iallfall. Jag kollar på hockey och pluggar samhälls eftersom vi har prov imorogn. Den här veckan har verkligen gått jätte fort. Redan fredag imorogn och det betyder lov och att min älskade vän fyller 18 år.

Philip skulle ha kommit hit och kollat på hockey med mig, men han valde att se det hemma...skön
Alla har börja räkna ner till sin 18:års dag, ska jag också kanske göra det? 3 december, bara 11 månder kvar! om tiden går så här fort kommer jag vara 80 om en sekund. Nä nu ska jag inte se några fördelar med att fylla år i december för att det finns verkligen inte ett skit som är bra. Okej kanske att jag spara det bästa till sist, att jag har något att längta till i nästan ett år... nä inte ens det är bra. Jobbigt att längta.

Vet inte hur samhälls provet kommer att gå imorgon, det lär visar sig. Jag och Matilda eller Matilda kom på att vi har ett stort hål imorogn som vi kan plugga lite på.
Jag kommer att göra en tidig kväll hade jag tänk mig. Imorogn ska Fanny fota, Jag, Elin & Matilda i temat 80-tal.

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, hade tänk plugga lite till och sen sova.
vi hörs imorogn, ta han om er !  & sov så gott.

puss & kram


Jag är faktistk sugen!

3 kommentarer

Jenny

26 Feb 2009 21:51

http://jennyandersen.blogg.se/2009/january/25-och-inget-annat.html



Hoppas detta gör dig gladare =)

Anonym

26 Feb 2009 22:55

Sugen på vad? Godis, sex, vapen? Nej jag förstår nog vad du menar. Brunt hår. Vore riktigt nice om du gjorde det, för det första passar det dig och för de andra så får du bort "blondin ida" stämpeln över dig ;) nämen skämt och sido, det vore snyggt , vilket du redan är, men samtidigt kul med något "nytt" igen :)

Jacob

26 Feb 2009 22:56

Sugen på vad? Godis, sex, vapen? Nej jag förstår nog vad du menar. Brunt hår. Vore riktigt nice om du gjorde det, för det första passar det dig och för de andra så får du bort "blondin ida" stämpeln över dig ;) nämen skämt och sido, det vore snyggt , vilket du redan är, men samtidigt kul med något "nytt" igen :)

Kommentera

Publiceras ej