Att man har gått och blivit sjuk dagen före nyår får mig att vilja flänna.. satan att man inte kan styra över sin kropp... For på jobbet stämplade in 10:00 stämplade ut 11:12. Jag orkade inte ens vara glad, orkade inte ens lyfta i nått. Mina leder har kolapsat och jag fryser och svettas om vart annat. Det var väl meningen att jag skulle bli sjuk.. åå vad ja känner att livet är oretvist.
Nils fel att han väljer att komma hem vid jul och sen bli sjuk och smitta ner mig eftersom han var runt mig hela tiden och jävlades men de få då vara men han lyckades då gör mig sjuk och det var verkligen droppen..

ikväll ska jag iallfall se hockeyn och ta det så lugnt som det bara går och hålla tummar och tår på att jag snart mår bättre.


Jag har så mycket att ge igen  nu, om du bara visste!!!!!!!!

1 kommentarer

Hanna

30 Dec 2010 22:26

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, mina nyårsplaner osv.. Ha en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej