aaalltså ooorka!! skrev just ett långt blogginlägg.. och sen så glömde jag publicera det, så nu måste jag alltså börja om. Drar det kort, hemkommen från Ågren för ett tag sen. Vi hade mycket och prata om eftersom det inte var igår vi träffades, Munnarna gick i ett hela tiden. Det var riktigt mysigt och hennes lägga också.

Sen har jag börja få ont i halsen vilket inte är okej, har även tappa bort mitt liv- almanackan... Skriver upp mycket i den där lilla skitboken och nu är den borta. Vill bara kräkas, skoj för den som hittar den iallfall OM jag inte hittar den själv före. Jag borde verkligen sova nu, är inte trött men borde. Kneg väntar som sagt imorong som vanligt.

Sen blir det aldrig varmt i den här lägenheten fryser ju ihjäl? kanske därför jag har ont i halsen, lika bra att jag slår upp ett tält ute, så kallt är det här, ska nog sova med datorn på magen. Det är en trogen vän som värmer mig för ett tag iallfall. (och jaaa jag har pröva skruva upp värmen)

Det var inte så fruktasvärt rolig info det där så frågan är varför jag valde att skriva om hela skiten? aja. Nu blir det slagg.
HAAADE.


Ibland saknar jag mitt gammla liv & hem. Att det alltid finns någon hemma ( iallfall på helgerna) . Man har ju trots allt spendera mycket tid där genom åren osv.

Kommentera

Publiceras ej