Tjaabaa!!
21:17 stämplade jag ut från kvantum. Har aldrig tagit så länge, det blir så när man får besök av en stammis som ska börja lägga undan grejer ( Idde jag vet att du läser och vet att du vet vem jag menar;) )nog om det. Ska snabbduscha nu sen ska jag till saknadeFanny. Jag och Ellan ska besöka hennes nya lägga för att se hur hon har det och självklart för att vi har saknat henne så mycket. Började tänka efter och lite sjukt så kommer jag inte ihåg hennes röst, då är det riktigt illa. Imorogn jobbar jag också, självklart.
ihelgen jobbade jag lördag, söndag sen nu i veckan månda, tisdag, onsdag, torsdag, Fredag får jag vara ledig! shysst!. sen jobbar jag lördag söndag. Det e ju bra med peeengar, men även bra med ledighet kan man tycka.
Nu måste jag duscha, dom väntar ju på mig.

1 kommentarer

idde

02 Dec 2010 18:24

haha,vart exakt samma igårkväll!

Kommentera

Publiceras ej