I nuläget sitter jag på toagolvet eftersom det är så satans varmt. Resten av lägenheten är iskall inkludera mitt rum som är -5 grader. Jag trivs bra på golvet, sitter och fundera på livet lite. Lyckats spärra mitt bankkort nyss och jag vet inte ens i närheten vad jag gjorde för att spärra det, Ser ut som en sate i håret, en på julfesten fick för sig att klippa halva min skalle och nu ser jag ut som ja... mitt öga har börja barka igen efter att fått veta att det var ögonlocksinfamation så nu måste jag börja behandlas igen. Jag är en trasdocka. Men annars så, jo tack.
Snart står jag på svensk mark igen, och det kunde faktiskt inte komma lämpligare. Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. hejdå
VEM GÖR SÅ........

1 kommentarer

Anonym

19 Dec 2012 00:58

Hahahahahhahahaha stackare

Kommentera

Publiceras ej