Herregud vad trevligt det var igår, vi hade haloweenparty med jobbet. Matilda gick fullt ut och var väldigt äcklig eftersom hon klädde ut sig till samara i the ring. Sket nästan ner mig direkt jag såg henne. Dock gick pensionärsparet hem redan klockan tolv, efter att Matilda fått en köpp kaffe och vatten på krogen tog jag det kloka beslutet att ta en taxi hem.

Imorse när jag vaknade så fick jag bekräftat av Jennilla också att jag ligger värdigt nära den jag sover med, inatt vaknade att jag låg och höll om Jennilla och även mitt ben var över henne, det var inte bara en gång, stackare! men nu är det rumsbyte och jag ska för första gången i denna lägenheten få ett eget rum där jag ska få sova själv. I två månader har jag haft min kära Matilda/samara/opera-mattan vid min vänstra sida som stöd. Alltid haft någon att sova nära. Men nu ska jag sova själv! Det ska nog gå bra. Hon ligger ju trots allt på andra sidan väggen.

Ikväll är ringer det på dörrklockan stup i kvarten, och hemska barn står bakom dörren. Vägrar öppna, det där sköter grannen så bra som har smyckat ingången med en pumpa. Även ställt godis i trappan så han har till ungarna. Av mig får dom tacochips med ostsmak, även en snus kan dom få om de önskas.

Kommentera

Publiceras ej