Imorse när jag vaknade var det vitt utanför fönstret, flög upp ur sängen av lycka. Väckte Matilda och sa att hon skulle kolla ut, dock var sömn mycket viktigare för henne så jag sprang vidare till Jennilla och bad att hon skulle kolla ut genom fönstret, hennes reaktion var "åh fyfan " sen la hon sig ner och somnade om. Då gick jag och tände massa ljus och satt på julmusik medans jag stod och gjorde min daliga gröt! det är ju faktiskt bara en månad kvar till första advent! Dock ändrade jag mina myskänslor ganska fort när jag gick till jobbet imorse, kan ha varit bland det värsta jag gjort eftersom det var STORM. När jag väl var framme på jobbet och stod i hissen så hade mina byxor frusit fast på mina ben, mina ögonfransar var vita av is, jag var svart över hela ansiktet och mitt hår var snö blandat regn plus att det hade blivit istappar, hade ingen känsel i fötterna och mina händer var lika stela som stål. Dom fick sig ett gottskratt när jag steg ut ur hissen men det bjuder jag på.
 
När jag kom hem så la jag mig i soffan och betalade massa räkningar, tråkigaste jag vet. Efter det slog jag på några gossip avsnitt. Elin är ute och äter, Jennilla jobbar, även Matilda till sent ikväll så jag är själv. Jag utnyttjade detta till fullo, tände massa ljus över hela lägenheten slog på hög musik och duschade en timma. Nu ligger jag i min ensamhet i soffan och funderar på livet med en kopp the. Ibland är det skönt att stanna av från allt och bara vara försig själv, tror jag behövt det. Har kommit fram till ganska mycket i min lilla skalle faktiskt, sånt som jag inte har tänkt på förut. Tror faktiskt att det här är första gången på hela denna vistelse jag spenderar själv i denna lägenhet. Det märks att jag inte har pratat med någon på länge eftersom jag skriver så mycket tråkigt. 
 
Nu ska jag slå på en film och forstätta att mysa. hejdååå
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej